Sama-sama kita hati2.
Maaf pernah terjadi, bila tak ambil deposit sebab kesian ke bakal tetamu, tunggu dari siang, sampai 3 pagi, dok sapa2, sakit kepala tahan tidur.
Kami tunggu juga dia ,sebab dia kata ada masalah keluarga, cara cerita macam kena halau keluar dari rumah dia dengan anak2 kecil. Bila telefon, wasap awalnya dia kata nok sampai dah. Kami tunggu lagi, bila telefon, wasap,dok jawab dah. Risau kut terjadi apa2 kat dia.
Niat hendak tolong orang, tapi bahkan saya pula menyusahkan orang hok nok pergi hantar kunci ke homestay. Kami tertunggu2.
Sebenarnya kita pemilik homestay ,saya percaya ramai di kalangan kita pun dah jumpa macam2 ragam customer. 😅😅😅
Kami pun setakat ni , memang pulangkan deposit, jika customer batalkan tempahan. Kami tak boh ambil duit yang bukan hak kita. Alhamdulillah, kami faham dan simpati masalah2 yang bakal customer alami.
Wallahua'lam
No comments:
Post a Comment